från lucia!

okej nu så kommer det lite bilder från lucia igår och såklart så var det vårat stånd som ägde för typ alla var hos oss och ville ha toast:P och det ville jag med:) men dom var fett små fast i för sig så hade jag inte råd med en stor:P
men sen så träffade vi amanda och thilde och amanda och dom är ju bara för söta:)
ni kanske tror att vi typ är besatta av dom och det är vi typ eller i alla fall nu haha:) NOT!!
haha:)ni kanske trodde det efter som jag skrev så mkt om men det är vi inte vi har faktiskt ett liv:P

haha goja:P



haha vi tjejer i mörkret och jag typ sitter ner:P


där står dom vackra luciorna:)


och jag som verkligen bjuder på den bilden visst är jag snäll:P
ses♥ hehe det vart inte så många bilde rför det var så mörkt:)


Kommentarer
Postat av: ida

ni sa inte te mig på första bilden :(<3

2009-12-17 @ 22:24:03
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0