farfar på besök!

hejsan just nu så är min farfar på besök och vi har ätit lite och nu sitter väl dom vuxna asså mamma,pappa och farfar och fikar som vanligt:P
men inte jag för jag bloggar:P
ska snart kolla på julkalendern ska bara kolla när den börjar:P
men nu så har jag tvn på i bakgrunden och det är typ någonting för döva personer för dom snackar teckenspråk det är jätte tråkigt men jag har på det för jag har typ inga bra kanaler på min tv:(
få se till att vi fixar det snart!

men imorgon så ska jag till lovisa och vi ska göra en liten sak som inte ni behöver veta tyvärr:P
men vi ska i alla fall vara i morgon som ni redan vet så det kanske inte blir lika mkt bloggning imorgon men så ni vet:)

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0