emma har en åsikt!

okej nu så kommer mitt första emma har en åsikt och ni kanske vet hur det går till så slipper jag att förklara:P



















den här gången så har jag en åsikt om pengar!
asså jag tycker allting är så himla dyrt varför kan det inte vara billigare för då hade ju mera folk handlat!
och då får dom ju in lika mkt pengar iaf men nej det ska vara så dyrt så att alla bara ska kunna gå och kolla på saker och ting utan att köpa dom!och till och med dom som inte har så bra med sin ekonomi ska kunna ha en rolig shopping dag med sin familj eller själv så det tycker jag verkligen att dom ska ändra på eller vad tycker ni jag vet att det kasnke låter lite konstigt att jag tar upp det här men vart ska jag annars göra det liksom!
jag kan ju skriva ett brev till komunen men det skulle aldrig bli något av för dom skulle väl tycka att det var en sk*t dålig ide!
fast jag kommer fortfarande stå fast vid mitt ord men dom jag berättar det för kommer väl tycka att jag är knäpp eller tokig!


dom behöver ju inte direkt sänka priserna med typ 200 kr eller något untan det behöver inte vara så mkt men bara så att alla kan få njuta av lite shopping det skulle nog alla gilla även killar:P
för jag skulle bli jätte glad tänk dom som typ har sparat i flera år efter att få shoppa med sin mamma eller nåt sånt att man kanske åker iväg till någon stor galleria och går runt och tittar och då får man ju mkt mera för pengarna och du kanske kan handla dubbelt så mkt och jag vet att reorna är ett sånt härnt tillfäll men dom borde ha det hela tiden!
fast vissa affärer har ju rätt ofta reor och det är ju jätte bra men om nästan alla dom pouläraste affärerna som jag och mina kompisar handlar på så mkt rea :(det är klart att dom har det ibland men det kanske är på dom plaggen som kom in för typ två år sen eller nåt sånt men inte dom som har kommit in för typ någon månad sen eller!


aja har inte så mkt mera att komma med men jag tycker att det låter rätt så bra det jag har skrivit hopaps att ni också tycker det :)
ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0