bandy match + fotbollsträning:)

okej nu så sitter jag och halv stretschar för jag tor att jag har sträckt mig på bakresidan av låren:(
och det gör verkligen fett ont!
men innan träningen så var det ju sofia som hade bandymatch och dom vann med 9-5 på hemma plan:)
men emma och jag var där och kollade innan träningen men vi råkade sitta på fel sida så vi satt på bortaläktaren:P
vi var lite knaskiga till och med efter för då så hade vi köpt en cola och då så hällde vi i det i våran vatten flaska men det var inte så jätte mkt:P
vi ville testa lite för vi hade ändå drukigt så mkt vatten när vi satt där:P
sen så var det ju träning precis efter och det var väldigt jobbig för vi köred lite passningar och sen så var det styrketräning och det var verkligen inte kul för jag har typ dålig balans:P
och det var då jag streckte mig:(
men sen när jag fick komma hem och duscha så började jag med att stretcha och då vart det väl lite bättre men jag känner det fortfarande:(och ikväll så är det ju robinson som jag sa kolla på,och mysa som vanligt:P
ses♥


en bild från gothia cup på mig i profil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0