AVATAR!

hej bloggen nu så har jag precis kommit hem från bion och vi kollade på avatar och jag var där med emma och lovisa och vi hade stört kul i alla fall i början för då när vi kom in på biografen så var det helt tomt och då bestämmde vi oss för att springa och emma och lovisa sprang uppåt medans jag sprang neråt och när jag sprang så kollade jag ner och då såg jag precis några fötter och jag kollar upp då såklart så är det två tjejer som står och bara kollar på oss men lovisa hde redan sett dom och hon sa bara eh.. och jag fortsatte och springa tills jag såg dom och så brast jag ut i skratt och emma fattade först ingenting men sen hajde hon:)
vi skrattade jätte länge åt det och sen så började äntligen filmen och den var jätte bra och spännande,dramatisk och även komisk:)

så det är verkligen ett tips till er som gillar film eller även till er som inte gör det asså det är bara ett måste att se!!



min värdefulla biljett!

mc donalds! asså jag hatar min mobil kamera!

emma! och där ser ni varför!
suddigt hela tiden!

på väg till beställnings köerna!

mm...

det här ska föreställa en tom biograf!!


ohh!
aja ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0