skogen!

Hejsan,idag har jag mamma,morfar och freja (hon är en hund) vi har iallafall varit ute i skogen och plockat blåbär och lingon och det var jäkligt jobbigt så jag tog typ paus varannan minut kändes det som men det kanske jag inte gorde hihi.man vart helt knall blå om fingrarna om om läpparna för man åt ju några stycken också.när vi kom hem så hade mormor lagat pannkakor till oss och det var skit gott!! och så fick vi rulltårta det var också gått.sen så skulle vi hem för min brorsa emil var hemma och väntade på oss för han skulle säga hejdå,han ska till åland i fyra år och plugga till sjökapten för han är 18 år.
och jag väntar på att pappa och mamma ska komma hem för mamma har hämtat pappa för han har varit ute på sjön i en hel vecka med sina kompisar! så nu är dom snart hemma igen!!!

hejdå bloggen!<3


Kommentarer
Postat av: Laila

ja den har jag sett, skitbra =)

2009-08-30 @ 21:51:30
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0