bodaborg!!

hejsan! 
i förrgår så var vi på bodaborg med klassen det var våran klassresa, fast vi skulle inte övernatta och det var lite tråkigt för de är ju det en klassresa går ut på typ, Okej kanske inte direkt? men aja vi hade kul iallafall och det är ju huvudsaken=)<3 men det hände lite skumma saker. För ida snubblade och fick sin hand genom en glasruta så hon fick åka in på sjukhus men hon kom till baka och berättade att hon hade sytt 6 stygn :O
vi åkte också bananbåt och det var så jäkla roligt! MEN anton råkade komma under bananbåten och strypas men han klarade det så när båten stannade så kom han upp sen.alla vart typ helt livrådda särskilt fanny som var bredvid honom i vattnet så hon såg ju att någon bara försvann:o
japp! det vart en spännande klassresa.
men sen så åkte vi hem vi d 20:00 men kom inte hem fören vid 21:00
och alla föräldrarna undrade vad som hade hänt men allt gick ju bra tillslut!
i bilen på väg hem var alla skit trötta. jag åkte med olivia,lovisa,ida,viktor och simon i carinas bil asså det är våran fröken och hennes bil var helt enorm så jag njöt liksom av att åka i en bil som var så stor så nästa steg att åka en limousin:P haha!



oj jag glömde säga vad vi gorde när vi kom dit! men då så hoppade vi saltotrampolin och det var vidrigt för man kom så högt upp och det kändes som om man skulle råka hoppa av.sen så körde vi banor och det var jätte roligt .man vart uppdelad i lag och jag vart bara med killar men det gorde inget. det vart johannes,mirre,daniel och jag i min grupp . vi vann inte men det var kul ändå!! jag han bara ta kort när vi hoppade på saltotrampolinen!





det är sofia som hoppar!!

hejsvejs<3

Kommentarer
Postat av: mirre

haha jag minns vår grupp men jag stog upp så banan båten. det var kul

2009-08-31 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0