stan!

hej bloggen idag så var jag tvungen att gå upp vid halv åtta tror jag för jag skulle med mamma till jobbet men hon börjar ju inte förren tolv men då så skulle hon dock träna och det var ju inte så kul och jag satt liksom bara där medans hon hållde på med massa övningar och jag hade med mig en bok som jag läste:)
sen efter det så gick vi till nancys och handlade lunch och det vart en sandwich med skagen och typ gurka och sallad m.m ,det var jätte gott faktiskt men den var 26 m lång mackan alltså så jag åt dock inte upp hela menmen
man orkar ju inte hur mkt som helst:P
så nu sitter jag vid datan på mammas jobb och kollar lite på nätet på olika sidor lite bloggar och sånt:P
jag är väldigt trött idag eftersom att det vart sent för mig igår för vi kollade på en film med brad pitt och den hndlade typ om andra världs kriget den var lite obehaglig eftersom att det flästa har ju hänt på riktigt:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0