Sofia gästbloggar

heeeeeej , sofia här :D
ja, jag ska GÄSTBLOGGA hos den coooola bloggen EMMAWOW liksom .... : )
ni som undrar, jag bloggar inte med en egen blogg. men jag GÄSTBloggar hos emma.
VI har spelat sims 2 ( ja, jag vet .. men det är faktiskt kul (ibland) ) och kollat på Vänner. Efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅNG diskussion i mitt huved om vem som är min favorit ( står mest mellan ross, chandler och joe) Men , jag tror det är Joey ;)
Vi har ätit oboy med is i . Ännu ett av mina verk ;) haha, skoja, men vi kom på det för ganska länge sedan. Emma sa först att hon tyckte det lät äckligt. ( ÄCKLIGT, vem skulle tycka det var äckligt , pffttt )

peace.  fia.

Kommentarer
Postat av: mirre

how you doing

2010-01-12 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0