om igår

så nu har jag kommit hem från skolan och tänkte blogga lite om gårdagen och vi var ju som sagt på stan eller jag fanny och fia var där och då så gick vi runt och kollade lite på olika kläder men först så åt vi på mc donalds och det var skit gott för vi hade typ längtat hela dagen:) så man njöt verkligen.
men sen så vart det lite stressigt för jag skulle ju gå på hockeyn på kvällen och då så var vi tvugna att komma hem så vi ringde till min pappa för vi pallade inte att åka buss:P
men sen när vi väntade på honom så kom det en polis bil med cyrener men dom var inte på utan det blinkade bara böått och den blockerade vägen och så sprang det en polis ut ur den smygande gick den framot och sen så började den helt plötsligt att springa och vi ville ju hänga efter men vi vågade inte:P
och vi skulle nog inte ha fått det heller.men sen kom pappa plus flera polisbilar men inte med honom om ni trodde det.
så då åkte vi och hämtade emma och ida för lovisa skulle inte med och då lämnade vi av fanny och fia.sen åkte vi hem ett litet tag men det är inget att berätta så vi åkte till hockeyn och var där med viktor,harald och marcus och sen när tredje perioden hade börjat så skulle vi gå in och sätta oss och då var det några killar som ropade tja,tja och sen började vi snacka med de och tillslut så fick vi varandras nr och dom var faktiskt skit söta allihopa!
men innan det så hade vi också skit kul men sen så vart vi tvugna att gå tyvärr men vart typ bombad med sms på vägen hem från dom och deras kompisar:)
haha så gulligt:)
tyvärr så sitter jag inne på pappas data nu så det kanske blir några bilder senare:)
kissies<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0