om festen

så nu har jag hittat lite bilder men eftersom jag inte skrev om det i mitt förra inlägg så gör jag det nu:)
det började med att jag såklart kommer lite sent men det gör ju alla fina gäster:P
men sen när jag väl kom så öppnade hon lite presenter och det var jätte fina saker,mkt kläder:)
men sen så körde vi land och stad och såklart så vann jag och olivia två gånger av tre och vi var bara två medans de andra var tre:P
så lite ägda!haha:D
men sen så åt vi lite och det vart fläskfilé och krocketter ,skit gott!
sen så gjorde vi en jätte rolig sak¨som jag inte orkar förklara för då kommer det att ta tid!
men sen vart det mörka rummet och olivia och jag vart typ helt skräckslagna:P
haha, man skulle leta efter kexchoklade yummii♥


fanny med paket:)

haha emma och lovisa:)'¨

hehe man ser typ mig om jag ser helt rätt?

fanny läser upp lagen:)

emma:P

söta fanny 13 år:)

tårta!!! mumsigt♥

sötis!♥

Kommentarer
Postat av: ida

asså , det ser ut som om jag ska visa mellan bena på mig <3

2010-01-24 @ 18:48:21
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0