mobilen stör!

asså gud vad jag hatar när mobiler stör eller iaf om man typ sitter med sin familj och kollar på tv och så får man ett sms och man vill j uså gärna svara och då frågar dom alltid vem du smsar med och om det är en kille så är det skit pinsamt att berätta för då ska dom typ ha ett slags förhör med en ex. är det din kille?
vem är det då? är han snygg?
ytp så!
och då blir det riktigt skämmigt!
men det är typ samma sak när någon ringer och om man har en riktigt hög ringsignal och ringer någon och då går den igång!
det har hänt mig MÅNGA GÅNGER !!!!!
haha har typ inget liv eftersom att jag skriver ett sånt här inlägg men satt liskom och ritade något på paint och då så kom jag bara på det:P


haha:D

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: Inte på min :S<3

2010-01-18 @ 19:32:28
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0