ledigt på fredag!

asså det kommer att bli så skönt att slippa lite va skolan på fredag men jag missar tyävrr inte språket som vanligt:(
men sen så ska vi ju hit och åka skridskor och efter det så ska jag gå hem så jag missar allt efter lunchen plus själva lunchen så jag kan äta hemma för mormor och morfar kommer och hämtar mig för mamma och pappa ska ju till polen på fredag med ett annat par och då så ska jag sova där en natt och sen så ska jag till emma och lovisa efter träningen och då ska jag sova där två nätter tills på måndag och då kommer jag att ta med pappas laptop så det kommer nog att bli mkt bloggning då:)
aja vi ses♥

mm?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh tack, jag har trixat lite i olika program mest i något avancerat paint som jag laddade ner då :) kram!

2010-01-13 @ 22:36:38
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0