juste lappningen!

juste jag glömde helt bort att vi hade lappat idag och det var jag och lovisa som gick tillsammans och vi fick området som var längst bort så vi fick sktjuss dit det var ju skönt för det var svin kallt sen och jag gick liksom med en vante för annars så hade jag tappat hela bunten med lappar!!:P
men vi var inte först klara för vi gick typ lite små vilsse eller vad man ska kalla det:P
men vi gick typ till någon återvänds gränd och lovisa trodde att man kunde gå vidare hon är så rolig ibland:P
sen när vi var klara så gick vi och snackade ända upp till fanny ! för där var ju emma och hon och dom satt vid datan ofc och det var jätte länge sen jag var där har inte varit där på hela jul lovet typ:(
aja så är det ibland:P
sen så gick vi ju ner till emma och lovisa igen och kollade på hajen med lite snacks :P yjammii:)




en bild från sommaren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0