jag bestämmer!

dags för inne och ute listan har bytt namn från hissar och dissar till inne och ute listan :)


sommar:
assåhur skönt är inte de jag tror typ att alla längtar till den och särskillt till sommarlovet:P

inspelnings box:asså det måste vara något slags dröm för mig iaf för jag älskar verkligen den boxen för jag kan spela in ett program som går om en vecka liksom så jag kommer typ aldrig att missa något pregram på tv:P

photoshop:okej ni kanske förstod att jag skulle välja det:P
för jag är inne där typ 2 timmar per dag liksomman kan ju göra vad som helst där!

 

kylan:usch den gillar man verkligen inte !
när man måste klä på sig så mkt för att bara ge kaninen lite mat liksom och sen så fort man ska någonstans så ska man börja frysa och sen sittra och huttra när man kommer in men då är det bra om man har en öppen spis:)

hjärnsläpp:asså det är väl aldrig bra att ha för då kommer man inte på något att blogga om eller om man har prov i skolan så kanske man glömmer bort allt!

bra saker va eller kanske inte den sista men,men:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0