hissar & dissar

okej då var det dags! då ska vi se vad jag tycker och tänker den här gången:p


make up artister vem gillar inte att få  blir snygg utan att äns lufta ett finger liksom det kallar jag lite lyxigt men nackdelen med det är att det kan kosta pengar men inte om man känner dom:p som jag har ju emma och lovisa:)
haha:')

egen laptop asså jag har verkligen kommit fram till hur skönt det är att ha en egen lap top även om den jag har nu är pappas så älskar jag den för man kan ju röra på sig mera och inte bara sitta inne på sitt rum hela dagarna!
så det blir verkligen en tummen upp!
jag har ju liksom haft den här i några dagar bara och jag älskar det verkligen! för sen när jag kommer hem så kommer jag dock inte att kunna använda den lika mkt:'(

bio ,haha det är bara så roligt att gå på bio med vem som heöst fast det är nog roligast med kompisar tror jag om man inte har en pojkvänn eller något sånt:P
haha :')



folk som tar saker utan att fråga och sen bara säger att den har gjort det
asså det tycker jag är helt fel och riktigt taskigt!så tänk till innan ni tar någon annas bilder och säger att ni själva har gjort dom ! och särskillt om den personen som ni har snott bilden i från känner dig själv!
det tycker jag är riktigt lågt!

spilla asså shiet finns det något värre? nej jag tror inte det för vem vill spilla på sina kläder och som ni redan vet så har jag ju gjort det idag och det är verkligen tråkigt för tänk om man skulle få en fläck där sen efter och det tror jag faktiskt att jag kommer att få:P
haha men det är iaf inte särskillt roligt!

stardoll, haha,jag vart liksom medlem för några dagar sen och nu så tycker jag att det är skit tråkigt liksom man kan ju inte göra något speciellt och man måste typ bli superstar för att få några stardolls (pengar)
och det får kanske inte alla göra för sina föräldrar liksom och man kan ju göra det i smyg men bara om man har kontant kort för då ser ju inte föräldrarna vad man gör för något men försök att låta bli att göra det i smyg det är bättre att föräldrarna vet om vad man gör på internet!

så vad tycker ni håller ni med mig?
jag tycker själv att jag fick med det mästa som jag ville säga!

kissies<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0