igår

så nu ska jag berätta vad jag har gjort igår och vad jag har gjort idag :P
men iaf jag slutade ju tidigar från skolan och alla typ hackade på mig för det men det struntade jag i men när jag sen skulle hem så kom ju M&M och hämtade mig och sen åkte vi direkt till tumba för att mormor skulle göra något där och sen så vart vi så hungriga att det vart pizzerian:)
och det var riktigt mumsigt.sen kom vi hem till två glada hundar som kom hoppandes och skuttandes eller inte direkt skuttandes utan lukade n´ästan fram:P
men sen så vart det lungt och då kollade vi lite på tv och lets dance ofc:)
hejar ju på elin kling och daniel dasilva m.m
aja det var typ det vi gjorde den dagen och i morse så hände typ inget spec. vi tog det bara lugnt och slappade och jag läste lite bok och gosade med hundarana som man kan sitta och klappa i timmar:P
men det var typ det vi gjorde innan vi åkte till emma och lovisa.

det går tyvärr inte att ladda upp bilder från lovisas data nu för jag kan inte ladda upp från min mobil så ni får se dom senare ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0