hur man får headern att bli större?

Hejhej Emma, hur får du din header så stor? Min blir så liten:( kan du inte lära mig? Ha det bra kramizar Annie

hej annie eh det ska jag berätta för dig nu och nu är det bara att förlja mina siffror som jag ritar ut och så trycker du på dom knapparna som jag har ringat in fast du gör det på din egen blogg:)


först så trycker du på skapa och sen på bild!!



sen trycker du på bläddra och så väljer du bilden som du ska ha
och så kommer den viktiga delen och det  är att du trycker på den knappen med 400 på och så väljer du sen 800 för du kommer att se vad som kommer upp och då klickar du på 800 :)
sen ladda upp bild:)

och då kommer ju bilden att komma upp sen då klickar du bara på den och så kommer den att vara stor som när du kollar på en google bild och du trycker upp den så att du verklifen ser den .
sen så spar du bara adressen till bilden då medans den är upp tryckt och sen sätter du in den som du brukar göra:)

hoppas att du förstod min förklaring för jag är kanske inte den bästa på att förklara saker:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0