hos fia!

hej bloggen det var ett litet tag sen som jag kom hem ifrån fia och vi hade jätte kul vi satt först vid datan och då orkade jag verkligen inte blogga men vi kollade lite på videos och sånt sen så gick vi ner och åt det vart billy pizza verkligen gott men dock fet mat:(
men sen började vi sjunga singstar och vi sjöng lite blandade låtar från disney till rock balader och det var lungt roligast och då sjöng vi "i will do enything for love" och sista låten blev "show must go on" och den var ju inte särskillt lätt om man säger så:P
men nu är jag hemma och har precis ätit och gjort en tävling på www.emmawidstrand.blogg.se och den var rolig men det var någon fråga som var lite svår men jag tror att jag grejade det:P
aja bloggar mera snart:)

går inte att ladda upp bilder just nu för det går jätte segt :(
men det får bli någon annan gång:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0