hemma

nu så har vi kommit hem och det vart typ ingenting som vi köpte men vi hittade ne jätte fin data som vi kanske kommer att köpa:P
sen så hittade jag en jätte snygg telefon och den vill jag verkligen ha!
men jag var typ ut svulten det kändes som jag skulle spy så hungrig var jag men nu när jag kom hem så fick jag en kexchoklad:)
sen så blir det pommes och korv:)
när vi var där så träffade vi linus som går i min parallel klass och han var typ där med någon kompis + familj:)
och då så ska föräldrarna alltid prata såklart!!
men sen så åkte vi vidare till net on net typ någon lager shop,där fanns det en jätte snygg gitarr som kostade 499 kr och jag har ju en 500 så jag hade råd men ska inte köpa det nu:P
kanske ska börja ta lektioner av min brorsa fast han kommer inte att få något betalt:P
sen så vart det elgiganten och det var typ där man hittade alla sakerna där hittade jag den där mobilen:)
dock så orkade jag inte fota men det var inte så mkt att fota så det gör nog inget:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0