hemma

så nu så har jag precis kommit hem från skolan och jag åt lite till mellis och det vart blåbärs soppa med keso jag vet att det kanske låter äckligt det tyckte jag också innan jag smakade men det var faktiskt inte så äckligt men btw ni vet ju att mamma och pappa ska till polen och då ska jag till min mormor och morfar på fredag så nu håller jag på att packa om ni kommer på någonting som ni vill att jag ska ta med så säg det då! även när jag ska till emma och lovisa:)
aja ska spela lite sims nu tror jag börjar typ fastna vid det men nu kör jag tvåan:P

ses♥

Kommentarer
Postat av: mirre

Ta med dig datan!! :D p.s vad har du för email adress

2010-01-14 @ 15:58:14
URL: http://dedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0