godmorgon!

jag vaknade för en halv timme sen kasnke men nu så är jag jätte trött och kommer nog att sova mera sen:P
men jag ska berätta om igår och vi hade jätte kul och felix och jahspelade kort på slutet och jag vann:)
vi skulle köra försten till femtio men det hann vi inte så det vart försten till tio och då vann jag:)
vi kom typ hem vid halv fyra tror jag .
och då somnade jag som en sten.
när vi var där så åt vi middag och pratade och hade sk*it kul sen kollade vi på jvm asså dom som spelar hockey och dom vann med 7-1 mot finland men det kanske inte var så viktigt ,men innan så hållde jag typ på och fixade mig hela dagen jag var typ bara nere och åt frukost:)
sen så gick vi ut och kollade när typ hela hovsjö smällde raketer och det var typ några som fick en som åkte precis bredvid ett hus!
det var lite läskigkt!
men så klart så kommer det bilder:)



det ska föreställa en hund och hon heter lara!

pappa och neta:)

felix mamma:) hon är så rolig:)


mm.. godis:)

felix vid datan han försökte att fixa internet men det funkade inte:(

aja hoppas alla hade ett gott nytt år:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0