godmorgon

hejsan bloggen har ni vaknat nu?
det har jag gjrot eller för ett tag sen det vart flingor till frukost igen,gott!
men nu så håller jag på att platta håret eller jag vämtar på att min värme skyddande spray ska tårka för då ska jag börja och vet ni varför jag börjar nu?ni har ju sett hur mitt hår ser ut det är ju tjockt och lockigt och då börjar jag nu bara för att jag ska få det riktigt platt sen så ska jag platta det en gång till på eftermiddagen och sen precis innan jag ska åka till fanny:)för det är ju dags för tjej middag idag,och då vill man ju vara fin:)
men då var det dags att sätta på platt tongen så ses senare♥

jag har min jag är go och glad tröja på mig som jag vann på en fotbolls cup då jag vart matchens bästa spelare:)
grattis till mig!haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0