godmorgon:)

hej,hej bloggen fanny och jag vaknade för ett litet tag sen har precis ätit frukost och det blev en fralla med ost och så vart det äppel jucie .men nu så sitter vi fortfarande med photoshop vi gjorde det typ hela kvällen igår och sen gick vi och la oss då så hade vi satt på en film som vi kollade på eller snarare fanny för jag somnade typ direkt men hon kollade klart och sen när filmen var slut så är det ju oftast sånna här eftertexter och då var det musik till det så hon tog dosan och stängde av:P
men sen så kunde hon inte somna för dom sköt raketer typ utnaför fast en bit bårt:P
men då gick hon upp och kollade på dom och då så hörde mamma att någon var uppe så hon gick in hit och kollade och då var det fanny medans jag låg typ sten död i min säng:P
haha:)
aja ska snart fixa mig + att ni kommer att få se en överaskning idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0