först skoldagen usch..

hejsan bloggen nu så har jag kommit hem och har sofia med mig idag och vi ska ta och spela lite sims kanske men nu så ska jag berätta lite om första skoldagen och det var väl sådär:P
men först så hade vi matte idrott och svenska och sen det roligaste idrott men vi gjorde inte något spc roligt och så hade jag ont i foten när vi skulle springa:(
men sen när vi skulle hem så hade vi tjugo minuter på oss att springa upp till sofia och gå ut med henne shund och sen springa ner till bussen och först så hade jag ingen bussrämsa men jag hittade den och vi fick typ total panik men vi han liksom precis i minuten ner till busshållsplatsen och innan det så hade alla sagt att vi inte skulle hinna men de hade WRONG haha:)
men annars så har det inte hänt så mkt förutom att på fredag ska åka skridskor nära där jag bor och det kommer nog att vara skönt men ändå inte för jag tror att mina föräldrar kommer att vara hemma då och då kanske dom också ska åka!!
men aja jag får väl stå ut och säga att dom inte får det:P
men någon gång i feberuari så ska vi till våran ishall och åka där asså det här är nu med våran klass :)
det blir npg roligt men lite jobbig för man måste ha hjälm men jag fick det idag av mina kusiner för pappa hade typ träffat de och då hade dom skridskor och en hjälm som jag skulle få:)
aja ses sötisar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0