förlåt

asså igår så bloggade jag ju ingenting och det var för att jag kom inte in på blogg.se det var skit konstigt men jag var ju liksom på värsta blogghumöret just då :( men det vart ingenting ,men iaf igår så fick vi gäster på kvällen och innan det så hade corenlia varit hos mig och vi körde monopol och jag ägde ut henne totalt! haha:)
men sen så fick vi gäster på kvällen och vi kollade på robinson och sen så spelade vi TP geni så det var skit svåra frågor kunde typ ingen :P
men tjejernas lag vann iaf . sen så gick jag och la mig vid typ halv tre tiden för att vi skulle ju ha fotbolls träning nu kl nio på morgonen och det var verkligen svin kallt där inne!!
men det gick bra för vi körde lite mindre bara för att planen som vi spelade på var dubbel bokad för några äldre killar så vi körde inte så länge då.vilket var skönt:)
aja ska kolla om det är någon som vill göra något nu ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0