(.................)

kom inte på någon rubrik.men iaf nu så kollar ju vi på johan falk - vapenbröder och det är faktiskt riktigt spännande men som sagt så har jag fortfarande en kudde framför ögonen när jag tittar men inte hela tiden ofc:')
men nu så är det nyheter så satte mig här men det blir en liten kortis sen så ska jag ju kolla igen och cindy leker hela tiden men jag tror att hon är rätt så trött nu för hon har lekt med max fias hund och han var visst jätte glad över att få se cindy:)
hehe nu skriver jag bara lite saker har liksom inget särskillt att skriva om men jag har ju liksom inget riktigt liv eller det är klart att jag har:P
jag kanske har ett liten hjärna men ett riktitg stort hjärta eller vad säger ni ?
åhh.. gud vad jag babblar inte sant:P
ska försöka att sluta men det är liksom så kul bara och jag vet att detta inlägg kanske inte kommer vara särskilt bra but whatever:P
man måste ju ha lite kul då och då för annars så hade livet varit hur dött som helst ju,tänk om det bara hade varit en hel värld med tjejer och då hade det blivit dö trist tänk dig vilka tråkiga jul klappar man ska köpa samma saker varje år och inga söta killar och definitift inga kill bloggar så då skulle inte amir finnas:p
haha:D okej emma lägg av nu det blir ju bara boring:P
aja puss och godnatt elle rinte godnatt för det blir nog mera bloggning ikväll eller vi får hoppas på det:)
kissies


mjouii:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0