discobowling

hej bloggen nu så har jag precis ätit klart och det var någon konstig stuvnings grej men det var gott:)
men som sagt så har fotbollslaget varit på discobowling och det var skit roligt men jag var verkligen kass!
jag fick ingen strike! bara en spärr man bara roligt liksom jag tro typ vårat lag förlorade och jag var med melanie,lovisa och pehr.
men sen så fick vi bullar och en varsin dricka,cola ofc.
det var jätte gott jag njöt:P
men sen så snackade vi lite om vårat lag och om att vi ska ha utväcklings samtal?
eh...asså det komme rnog bli pinsamt:P
haha:)
men sen så hände det en sak när pappa kom och skulle hämta mig,jo det är så att vi har stopp i vårat avlopp så vi kan inte gå på toa!! asså det är verkligen jobbigt jag vart typ piss nödig direkt när vi satte oss i bilen):
men,men.
asså jag vet inte om jag kommer att blogga så mkt för jag är så jäkla trött ♥
sry):

haha:)
det vart lite mörka bilder:)

en robot som grillar marsmellows :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0