dessies dåliga update!

asså tycker ni att desiree nilsson har dålig updat det tycker verkligen jag!!
och hon ska liksom kallas blogg drottning typ och det tycker inte jag om hon fortsätter att tappa så mkt som hon gör jag läser ju liksom hennes blogg för att hon hadde bra update men nu nej!
den suger nu hon kanske gör typ två inlägg per dag och itv säger dom tre ,paow ,dessie och kissie att man ska göra ungefär nio inlägg per dag!! och då har hon ju verkligen inte lyckats eller så tycker hon bara att sitt lilla kändis skap är för tufft för henne och att hon inte orkar vara den kaxiga lilla tjejen!!
jag bloggar till och med mera en vad hon gör ! och dubbelt så några läsare än vad hon har!!!
aja ska försöka att sluta klaga på folk men alla blir väl irriterade ibland eller?

asså idag så har hon ju bloggat bra och så men jag tror inte att hon kommer att palla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0