dagens fråga?

okej hej emma:)
gillar din blogg men jag undrar hur mkt tid lägger du ner på bloggen per dag ungefär?



SVAR


hejsan gmn tack så mkt för frågan,men jag spenderar liksom den tiden som jag har ledig och ibland kanske jag sätter mig och då kan det bli lite stressigt men det kanske är typ 3-4 timmar varje dag eller något sånt och
det kanske är mkt för vissa och vissa inte alls:)
men jag tycker liksom att det blir lagom mkt tid så att man ändå hinner med lite annat också som skolan och fotbollen:)
men tack så mkt för frågan igen:)
kramar emmawow♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg.

Klicka in och se om du har gått vidare och rösta på din favorit!

2010-01-08 @ 19:31:42
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0